Monday, September 29, 2008

al-fatihah

salam...

berita yg menyedihkan aku dpt smlm...
aku t'bukak msg dr hp abah, kebetulan aku tgh pgg hp abah smlm...


from angah: abah, abah yana meninggal dunia...

aku t'kejut sgt time 2, trus hulur hp kt abah balik, suh abah bace sndiri...
abah pun t'kejut, trus call angah...

bkn ktorg t'krjut ape, abah yana agak mude lg, saket pun x...meninggal sbb slh urut...innalillah..
tapi, dh smpai ajal dye...tp yg sedey, lg 2 ari je lg nk raye...yana n angah nk tunang raye ke4...:(
ktorg mule2 igt nk g jb smlm, tp xsempat, sbb tau lepas asar, nk kebumi after maghrib..
sbr je yana, Allah lebey menyanyinya, doakan dia byk2...
aku pun terase jgak, wpun sempat b'jumpe skali je...al-fatihah utk arwah abah yana...


p/s: yana adalah bakal tunang angah...

-xAEm-

1 comment:

Anonymous said...

org pegi dulu, lebey di sayangi oleh Dia..