Sunday, October 12, 2008

angahku tunang dh...

raye ketiga-jumaat-031008-malam:

mlm ni xputus2 org dtg, almaklumla sok angah tunang, so ramai la yg dtg menolong, smbil nk tgk hantaran skali, aku pun bz la nk wt itu, wt ini, nk lyn org dtg lg, tlg masak lg, tlg siapkan hantaran (juz wt sirih junjung n bakul buah je, yg len mak aku dh awal2 siapkan dh)...


dlm sibuk2 tuh, ade gak perkare memalukan jgak belaku (mmg xdpt d elakkan), aku nk cari plastik n ketas2 utk decorate bakul bua
h tuh, aku bwk la kete putih aku tu, memandangkan abah ckp isi myk full terus sok senang jln, so xbley la nek kete kezen aku, aku pun amik la kunci, terus amik kunci, kuar kt tmpt kete (laman umah penuh ngan kete2 org yg dtg), kebetulan ade due kete yg same kale putih, dok sblh2, aku pun bkk kete gune alarm tu la dari jauh, smpai dekat aku terus la bkk pintu kete, dlm hati aku t'fikir, nape kete ni xley bkak, tbe2 kezen aku jerit, "weh kete ko sane la", salah kete la...hahahaha~ dye gelak kt aku, aduhai, ade la plak ramai org yg aku xbape nk kenal,dyorg ckp pelahan, konon xnk bg aku dgr, tp aku dgr gak la! len kali xyah la ckp dulu, huhu, malunye...tp cover je la (agak pndai cover malu gak la, hahaaha)

raye keempat-sabtu-041008-pagi:


bertolak ke j
b, bakal tunang angah, yana tu, dok kt tmn scientex, dyorg juz wt simple2 je majlis, wt skali ngan tahlil utk arwah abah yana (yg meninggal 2 ari b4 raye tu)...

pihak kami bg 9 dulang hantaran bblas 11... kami pun wt simple2 gak, sbb jauh, takut gak sirih layu ke, coklat cair ke..hehe~


tgk je la gmba...angah pkai baju melayu purple, dye dtg pas dh abis mjlis, tbe2 suh amik gmba skali ngan yana, tu yg baju xsame...huhu~



-xAEm-

2 comments:

MiRaE said...

ermmm....
"good" marwan coz u deserve wat u wanna in ur life...
but i will not and never pray for his happiness..
may u get reciprocation from ALLAH on the judgment day...

morninGlory~ said...

erm, thanx coz m'doakan sebegitu rupe...nway, org kate, kalo kite m'doakan org sebegitu rupe, means dye ade hati lg...org la yg ckp..who knows, aite? nway, smoge b'bahgie cik mirae, kamu pun bahagie jgak, rite, so? dun gets into diz...sowy!